A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Blog ajánló

Itt mindent megtalálsz Szabó Dávidról, megtudhatod, miben játszik, illetve miben fog játszani, és betekintést nyerhetsz a mindennapjaiba is...

2010-es összefoglaló

2011.01.11. 13:36 | davidszabo94 | Szólj hozzá!

Címkék: tv reklám film színész második első világ dávid iskola harmadik szabó való szerencsejáték 2010 jóban szereplés zrt. rosszban alfaparf

A 2011-es évet nem kezdhetjük el anélkül, hogy ne lenne egy kis összefoglalás a 2010-es évről.

2010 február:

-Felvételiztem a Bánfalvy Ágnes Nemzetközi Színészképző Iskolába.

2010 március:

-Megkezdtem a színész tanulmányaimat.

2010 július:

-Elkészült az első kameramunkám.

2010 július-augusztus-szeptember:

-Regisztráltam a színész ügynökségekhez.

2010 szeptember:

-Részt vettem életem első forgatásán.

2010 október:

-Először szerepeltem TV-ben:

2010 október:

-Másodszor is forgattam a Jóban-Rosszban csapatával

-Regisztráltam a Freefaces Modellmanagement-hez.

2010 november:

-Részt vettem az Alfaparf hajshow-ján.

-Másodszor voltam a TV-ben:

-Harmadszor forgattam a Jóban-Rosszban csapatával

-A Szerencsejáték Zrt. reklámfilmjét forgattam

-Ott voltam a Való Világ 4 első 5 élő adásán:

2010 december:

-Elkészült az első fotósorozatom Gráf Péterrel a Freefaces stúdiójában.

-A Szerencsejáték Zrt. reklámfilmjét játssza az RTL klub, Viasat 3, Cool tv.

 

A 2010-es év a terveim szerint alakult, remélem a 2011-es év még eredményesebb lesz, és lesz lehetőségem még több gyakorlatot szerezni a film színészkedésben, modellkedésben.

A bejegyzés trackback címe:

https://davidszabo.blog.hu/api/trackback/id/tr672576521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása