A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Blog ajánló

Itt mindent megtalálsz Szabó Dávidról, megtudhatod, miben játszik, illetve miben fog játszani, és betekintést nyerhetsz a mindennapjaiba is...

Jóban Rosszban

2010.10.23. 17:09 | davidszabo94 | Szólj hozzá!

Címkék: első elso jóban rosszban beszólogatós

Életem első tv-s szereplése

 

Mint a bemutatkozásban írtam, már túl vagyok életem első forgatásán, sőt már azóta többön is, de sokszor szokták mondani, hogy az első a legemlékezetesebb.

A forgatás részleteiről ugyan nem írhatok, de annyit elmondhatok, hogy egy életre szóló élmény volt, ahogy a rendező és a produkciós vezető irányított minket és a stáb, ahogy rendkívűl ügyesen sürgött-forgott.

A színészek nagyon kedvesek voltak velünk és ennek nagyon örültem főleg így kezdőként...

Munkánk gyümölcse már adásba került a tv2-n és annak, aki lemaradt volna be is linkelem.

"Mi van, most nem dobsz le valamit?"

A bejegyzés trackback címe:

https://davidszabo.blog.hu/api/trackback/id/tr682393401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása