A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Blog ajánló

Itt mindent megtalálsz Szabó Dávidról, megtudhatod, miben játszik, illetve miben fog játszani, és betekintést nyerhetsz a mindennapjaiba is...

Bemutatkozás

2010.10.23. 16:56 | davidszabo94 | Szólj hozzá!

A nevem Szabó Dávid és színészettel foglalkozom. 1994 február 18-án születtem Székesfehérváron. Már egész kicsi koromtól kezdve mindig is érdekelt, hogy a tv-ben lévõ "nénik", és "bácsik" igaziak-e, illetve ha nem akkor kik õk és, hogy kerülnek oda?

Míg más gyerekek autóztak,katonáztak,én akkor voltam a legboldogabb, amikor "beöltözõset" játszottunk , elõadtunk dolgokat. Ha éppen a rokonokat látogattuk meg, én akkor is mindig szerepelni akartam!

Ez a szereplési vágy a késõbbiek során sem szûnt, elsõ osztályos koromtól kezdve mindig az iskolai darabok fõszereplõje voltam, illetve elõszeretettel jártam a versmondó versenyekre, ez így folytatódott az általános iskola végéig, mikor azonban felvételt nyertem egy hatosztályos gimnáziumba, nem volt lehetõségem ezen a pályán tovább menni, egészen 2010 elejéig.

Miután családommal Budapestre költöztem, tudtam, hogy itt az idõ, végre elkezdhetem igazán a színészkedést. 2010 februárjában felvételiztem a Bánfalvy Ágnes Nemzetközi Színészképzõ Iskolába, ahol márciustól meg kezdtem tanulmányaimat. Az elsõ órákon még minden nagyon furcsa volt, de ha lehet ilyet mondani, még jobb is volt, mint amire számítottam. Színészetet és minden ezzel kapcsolatos dolgot tanulni minden órán, ez nekem maga volt egy valóra vált álom, illetve még mindig az, hiszen most is ott tanulok, de lelkesedésem nem csökkent sõt, inkább nõtt!

A nyár folyamán kapcsolatba kerültem több modell és színész ügynökséggel, szeptember elején megvolt az elsõ forgatásom is, elõször kicsit izgultam, de ott és akkor tudtam, hogy ez az amit mindig szeretnék csinálni!

További személyes információkért nézd meg a hivatalos oldalam: www.davidszabo.eu

A bejegyzés trackback címe:

https://davidszabo.blog.hu/api/trackback/id/tr252393354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása