A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

Blog ajánló

Itt mindent megtalálsz Szabó Dávidról, megtudhatod, miben játszik, illetve miben fog játszani, és betekintést nyerhetsz a mindennapjaiba is...

Első fotósorozatom

2011.01.11. 13:09 | davidszabo94 | Szólj hozzá!

Elkészült az első fotósorozatom. A fotózás december 9.-én volt, mostanra pedig utomunkával együtt teljesen kész. A fotókat készítette Gráf Péter a freefaces modellmanagement stúdiójában. A fotókkal abszolút meg vagyok, elégedve nem csalódtam Péterbe, öszintén szólva jó képekre számítottam, mert láttam a korábbi munkáit és szerintem nagyon jó fotós. ez be is igazolódott ugyanis a képek, jók lettek (legalábbis szerintem, remélem nektek is tetszik).

Íme egy kis ízelítő:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

További fotók: http://www.davidszabo.eu/kepek.html

A bejegyzés trackback címe:

https://davidszabo.blog.hu/api/trackback/id/tr292576466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása